کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا این نسخه آزمایشی از تبلت جدید مبتنی بر ویندوز RT نوکیا است؟

آیا این نسخه آزمایشی از تبلت جدید مبتنی بر ویندوز RT نوکیا است؟
شایعات بسیاری وجود دارند که همگی آن‌ها تایید می‌کنند که نوکیا در حال ساخت یک تبلت جدید مبتنی بر ویندوز RT مایکروسافت است. «استفن الوپ» مدیرعامل نوکیا نیز بارها به طور تلویحی اشاره نموده که این کمپانی در حال ساخت چنین تبلتی است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ امروز وب‌سایت WPCentrals تصاویری از یک تبلت را منتشر نموده که به نظر می‌رسد مربوط به همان تبلت مورد بحث نوکیا است. این وب‌سایت علاوه بر عکس، اقدام به انتشار لیست مشخصات این تبلت نیز کرده است.

در پشت این تبلت نام نوکیا درج شده که علت اصلی انتساب این عکس به نوکیا نیز همین علامت می‌باشد. گفته می‌شود این تبلت مجهز به پردازنده تگرا 3 ساخت انویدیا با سرعت کلاک 1.3 گیگاهرتز، دو گیگابایت حافظه رم، درگاه یو اس بی، خروجی HDMI و شکاف مربوط به جایگذاری سیم‌کارت خواهد بود.

یکی از نکات جالب در مورد این تبلت، محل اتصال برق آن است که بسیار شبیه به بخش بزرگ مغناطیسی استفاده شده در تبلت‌های سرفیس مایکروسافت می‌باشد.

nokia-windows-rt-dev-tab-2

بر اساس این اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت WPCentrals، عملیات تولید این تبلت خاص به دلیل تمایل نوکیا به استفاده از تراشه‌های قوی‌تر از تگرا 3 مانند پردازنده‌ اسنپدراگون 800 ساخت کوالکام و یا حتی نسل جدید تر پردازنده‌های انویدیا به نام تگرا 4، متوقف شده است. همچنین گفته می‌شود که نوکیا حتی تمایل دارد تا بجای استفاده از ویندوز RT از ویندوز 8 در تبلت‌های خود استفاده نماید، زیرا قدرت پردازنده‌‌های سازگار با این سیستم عامل طی ماه‌های اخیر بسیار بیشتر شده و مصرف باتری آن‌ها نیز به طور چشم‌گیری کاهش یافته است.

هنوز مشخص نیست که آیا این تصاویر جعلی هستند یا خیر، اما منابع متعددی گزارش نموده‌اند که دست‌کم یک تبلت ویندوزی توسط نوکیا در حال ساخته شدن می‌باشد و تا پایان امسال به بازار عرضه خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15737 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/04/18 تعداد مشاهده: 2305
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر